تعويض كاميون فرسوده

گزيده اي از بهترين مطالب

تعويض كاميون فرسوده

۱۶ بازديد

ماموت ديزل يكي از بزرگترين و مهم ترين شركت هاي صنعت ماشين آلات سنگين ايران مي باشد كه در سال 1388 به عنوان نماينده انحصاري كمپاني بزرگ اسكانيا فعاليت خود را آغاز نمود . ماموت با در بر داشتن مهندسين و كادري مجرب طرح بزرگ و ملي اي را در راستاي نوسازي ناوگان فرسوده با هدف جلوگيري از آلودگي ناشي از كاميون هاي فرسوده و بهينه سازي مصرف سوخت در دست اجرا دارد .

در اين طرح ماموت قصد دارد با برنامه ريزي دقيق و با به كارگيري از تمام توانايي خود در زمينه واردات و مونتاژ كاميون هاي اسكانيا مجهز به موتور يورو 6 با كارگيري فيلترDPF بر روي كاميون اسكانيا كه منجرب آن شده تا هواي خروجي آن مطابق با استاندارد يورو 6 شود جايگزين ماشين آلات فرسوده و اسقاطي موجود در جاده هاي كشوركند.

 

در حال حاضر 65 هزار دستگاه كاميون فرسوده با بيش از 35 سال سن درجاده هاي كشور وجود دارند كه بزرگترين دغدغه مسئولين براي بيشترين اثر گذاري در آلودگي هواي كلان شهر كشور مي باشند.

ميتوان گفت تعويض كاميون هاي فرسوده با كاميون اسكانيا علاوه بر كاهش آلودگي هوا منجرب آن مي شود كه از هدر رفت ميزان زيادي سوخت جلوگيري و امنيت جاده هاي كشور را نيز تامين كند.

 

كاميون و كشنده هاي ماموت برطرف كننده نياز يكي از صنايع استراتژيك كشور يعني صنعت حمل و نقل بوده و محصولات اسكانيا علاوه بر رفع نيازهاي حمل و نقل داخلي در ترانزيت كالا از ايران به كشورهاي خاورميانه  سهم قابل توجه را نيز دارا  مي باشد.

 

برنامه طرح تعويض كاميون فرسوده در سال 97 همچنان با قوت خود ادامه خواهد داشت و رانندگان محترمي كه صاحب كاميون فرسوده هستند مي توانند با ثبت نام در طرح تعويض كاميون فرسوده، شركت ماموت اقدام به تعويض كاميون خود نمايند و از خدمات و تسهيلات بانكي طرح تعويض كاميون براي رفاه حال خود استفاده نمايند.

اين طرح با هدف كاهش مصرف گازئيل و افزايش راندمان و پيمايش كاميون هاي فرسوده موجود ديزلي از طريق جايگزيني 65 هزار دستگاه كاميون جديد با فناوري روز دنيا و با هدف نوسازي كاميون كشنده فرسوده بالا 10 تن در جهت ارتقا حمل ونقل بار جاده اي كاهش مصرف سوخت و كاهش آلودگي هاي زيست محيطي هم سو با جابجايي بار جاده مي باشد.

نوسازي كاميون فرسوده با هدف بازسازي ناوگان حمل و نقل جاده اي كشور مي باشد كه با توجه نياز كشور به ماشين آلات سنگين به روز دنيا ، كاميون اسكانيا سوئدي يكي از مهمترين و برترين هاي جهان كه با وجود مجموعه اي آپشن ها و فناوري هاي روز طراحي و توليد شده است .

مراحل طرح تعويض كاميون فرسوده ماموت از طرف وزارت راه و شركت بهينه سازي مصرف سوخت آغاز شده است. رانندگان محترم مي توانند جهت تعويض كاميون فرسوده خود و شرايط مورد نياز براي اين طرح با كارشناسان ما در تماس باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.