مشخصات كلي ساندويچ پانل

گزيده اي از بهترين مطالب

مشخصات كلي ساندويچ پانل

۱۲ بازديد

مشخصات ساندويچ پنل

ساندويچ پنل ها بر اساس نوع ورق به كار رفته، مدل عايق استفاده شده، ضخامت و ميزان فشردگي آن قيمت گزاري مي شود. امروزه بيشتر از پلي اورتان به دليل سبك بودن، مقاومت آن در برابر صدا،سرما و گرما و حرارت و ... مورد استفاده قرار گرفته است ورق هاي به كار رفته از جنس فولاد مباركه،  آلياژ آلومينيوم و روي مي باشد.ورق هاي فولاد به دليل قدرت رنگ پذيري پايين و آلومينيوم نرم بودن جنس فلز در برابر ورق هاي ديگر از كيفيت پايين تري برخوردار مي باشد .

ورق آلوزينك شركت ماموت براي توليد ساندويچ پنل ها از كره وارد مي شود و خواص روي و آلومينيوم بر روي ورق در مواقع مخدوش شدن و هر عامل ديگري  باعث جلوگيري از زنگ زدگي و تغيير رنگ آن مي شود.

ساندويچ پنل از دو لايه ي آهني سبك  كه وسط آين دو لايه آهني يك لايه ي عايقي نرم، سبك و مستحكم قرار دارد.كه تركيب اين لايه ها با هم بسيار قدرتمند و مستحكم در برابر هر گونه مخدوشي مي باشد.

انواع ساندويچ پانل از لحاظ كاربرد

ساندويچ پنل از دو نوع ساندويچ پانل سقفي و پانل ديواري مي باشد:

ساندويج پنل در صنايع امروز  به علت پايين بودن هزينه ساخت آن مورد استفاده بسياري قرار گرفته است.

كاربرد ساندويچ پنل در صنايع مختلف را ميتوان در ساخت كانكس ، كانتينر، سوله ،كارخانه هاي مختلف صنعتي و ... و كليه ي ساخت ها مورد استفاده قرار داد.

از ويژگي هاي استفاده از ساندويچ پنل ميتوان از سهولت در انجام دادن كارها ،قابليت كاهش انتقال حرارت، صوت ،رطوبت و همچنين استفاده مجدد همان ساندويچ پنل در موارد و پروژه هاي ديگر ، مقاومت در برابر آتش سوزي  و استفاده هاي بسيار ديگري نام برد.

ساندويچ پنل ها بر اساس نوع ورق، نوع عايق ، ضخامت و ميزان فشردگي قيمت گذاري مي شود.

نوع ساندويچ پانل در صنايع مختلف با توجه به نوع استفاده از عايق متفاوت است . پس بايد دقت داشت در هنگام خريد ساندويچ پنل را براي كجا و  چه مكاني با چه شرايط آب و هوايي مي خواهيد مورد استفاده قرار دهيد.

براي اطلاع از شرايط و قيمت فروش ساندويچ پانل با كارشناسان وبسايت در تماس باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.