قيمت هر متر مربع ساندويچ پانل سقفي

گزيده اي از بهترين مطالب

قيمت هر متر مربع ساندويچ پانل سقفي

۱۱ بازديد

ساندويچ پانل سقفي

ساندويچ پانل سقفي نوعي از مصالح ساختماني است كه از آن براي پوشش سقف سازه ها استفاده مي شود . عرض آن ها ثابت بوده و در طول هاي متغير از 2 متر تا 12 متر با توجه به درخواست مشتري توليد مي شود .

پانل سقفي ماموت در ضخامت هاي مختلف با انواع فوم هاي عايق توليد مي شود . اين ضخامت ها بايد استاندارد و مورد تاييد باشند . شركت ماموت ساندويچ پانل ها را در ضخامت هاي 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ،12.5 و 15 سانتي متر توليد مي كند . فوم عايق مي تواند از جنس پلي يورتان يا پلي استايرن باشد . پلي يورتان بصورت مايع بين دو ورق فولادي تزريق شده و پس از خشك شدن به ورق ها مي جسبد و حالت سخت و مقاومي به خود مي گيرد . فوم پلي استايرن به صورت بلوك هايي در ضخامت هاي مختلف برش خورده و با چسب مخصول به دو ورق مي چسبد . دوام و مقاومت ساندويچ پانل سقفي پلي يورتان بسيار بالا تر از ساندويچ پانل با فوم پلي استايرن مي باشد .

قيمت هر متر مربع ساندويچ پانل سقفي

قيمت هر متر مربع ساندويچ پانل سقفي

قيمت ساندويچ پانل سقفي ماموت بر اساس تعرفه هايي است كه از سوي شركت ماموت اعلام مي شود . اين قيمت ها با توجه به جنس ورق و عايق استفاده شده در ساندويچ پانل و همچنين ضخامت و چگالي فوم متفاوت است . قيمت ساندويچ پانل ها به متر مربع محاسبه مي شود بنا بر اين كارشناسان ما براي دادن قيمت هر متر مربع ساندويچ پانل سقفي بايد از مساحت سقف پروژه يا ديتيل محل اجراي پروژه اطلاع داشته باشند .

با توجه به نوسانات موجود در بازار نمي توان قيمت ساندويچ پانل ها را بطور دقيق بيان كرد . شما خريداران محترم جهت دريافت قيمت هر متر مربع ساندويچ پانل سقفي با كارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات دقيق از پروژه ي خود از قيمت روز ساندويچ پانل مطلع شويد و يا به صفحه ي قيمت ساندويچ پانل مراجعه نماييد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.