خدمات مشاوره مالياتي

گزيده اي از بهترين مطالب

خدمات مشاوره مالياتي

۷ بازديد

 

مشاوره مالياتي به اشخاص حقيقي و حقوقي

موسسه حسابداري و حسابرسي دانا محاسب فكور داراي سابقه ارزنده در ارائه خدمات مشاوره مالياتي به طور تخصصي مي باشد . در ادامه با ما همراه باشيد تا با بخشي از خدمات و مشاوره هاي كارشناسان و حسابداران رسمي ما آشنا شويد:

خدمات مشاوره مالياتي در كليه زمينه هاي مالياتي و ارائه راهكارهاي كاربردي مالياتي

مشاوره در رابطه با معافيتهاي مالياتي قانوني

مشاوره تخصصي به شركتهاي خارج از مرز و شعب شركتهاي خارجي در ايران

مشاوره در رابطه با پرونده هاي مالياتي اشخاص حقيقي و حقوقي و ارائه راهكار مناسب

مشاوره در رابطه با پيگيري اعتراض هاي مالياتي

مشاوره حقوقي مالياتي با وكلاي پايه يك دادگستري و حسابداران متخصص

مشاوره و ارائه خدمت در زمينه تشكيل پرونده مالياتي و اخذ كد اقتصادي و پلمپ دفاتر قانوني

اعزام نيروي متخصص مالي و مالياتي با سوابق مفيد به شركت ها و موسسات در صورت نياز

ارائه مشاوره در زمينه ماليات تكليفي

خدمات مشاوره مالياتي درخصوص تنظيم لوايح مالياتي و دفاع از حقوق موديان مالياتي

موسسه مشاوره مالياتي دانا محاسب فكور با بهره گيري از متخصصان امور ماليات به كليه اشخاص در زمينه تنظيم لوايح مالياتي و حضور در مراجع حل اختلاف ياري مي رساند .
لازم به ذكر است دفاع از حقوق موديان با استفاده از خدمات افراد متخصص و صاحب نظر صورت مي پذيرد و شامل كليه مراحل زير خواهد بود :

- پي گيري امور مالياتي اشخاص نزد سازمان امور مالياتي
- حضور و دفاع از حقوق اشخاص در هيئت هاي حل اختلاف مالياتي
- تنظيم حساب‌ها و سرمايه هاي اوليه براي شركت‌ها و موسسات تازه تاسيس به نحوي كه در آغاز فعاليت، پايه مالياتي بر مبناي حداقل شكل گيرد.
- تنظيم گزارش هاي خريد و فروش فصلي

تنظيم اظهارنامه هاي مالياتي

موسسه دانا محاسب فكور با توجه به نياز موديان مالياتي در خصوص تنظيم صحيح و اصولي اظهارنامه هاي مالياتي با رعايت كليه موازين قانوني خدمات خود را در زمينه هاي زير ارائه مي نمايد :

- بررسي سيستم حسابداري ، اسناد مالي و دفاتر قانوني در جهت كسب اطميمنان درخصوص رعايت صحيح قوانين مالياتي در تهيه آن
- تهيه ، تنظيم و ارسال اطلاعات معاملات فصلي موضوع ماده ۱۶۹ قانون مالياتهاي مستقيم
- تنظيم اظهارنامه هاي مالياتي اعم از ماليات عملكرد و ماليات ارزش افزوده

نكته : حتي اگر اشخاص حقيقي يا حقوقي پس از ثبت شركت هيچ گونه فعاليتي نداشته باشند بايد اظهارنامه و دفاتر خود را خالي تحويل دهند.

حسابداران رسمي علاوه بر انجام وظايف متعدد ديگر، صرفا اقدام به حسابرسي مالياتي موديان مشمول به شرح فوق نيز مي كنند.نظارت مالي بر واحدهاي توليدي، بازرگاني و خدماتي و همچنين حصول اطمينان از قابل اعتماد بودن صورت هاي مالي واحدهاي مزبور در جهت حفظ منافع عمومي، صاحبان سرمايه و ديگر اشخاص صاحب حق و نفع، از وظايف مشاور مالياتي ميباشد.

مشاوره مالياتي

مشاوره جهت برخورداري از معافيت هاي مالياتي :

برخورداري از معافيت هاي مالياتي مشمول شركت ها و تعاوني هاي مختلف خواهد شد كه بهتر است قبل از ارائه دفاتر خود اطمينان حاصل نماييد كه در صورت مشمول بودن بتوانيد از اين حق خود استفاده نماييد و با اطلاعات صحيح و قابل اعتماد در كسب وكار خود فعاليت كنند.در موارد تخلف علاوه بر ماليات متعلق ، مشمول جريمه غير قابل بخشش ، معادل پنجاه درصد ماليات متعلق خواهد شد. براي اين منظور بهترين راه استفاده از تخصص و مشاوره همكاران ما در شركت حسابداري و حسابرسي دانا محاسب فكور مي باشد . پس بهتر است قبل از هر اقدامي با كارشناسان ماتماس بگيريد و از خدمات مشاوره مالياتي با شرايط عالي بهره مند شويد .

44032166 (021)   -    44033245 (021)

حسابرسي مالياتي پيشرفته :

بنا به قانونهاي اعمالي از سوي اداره ماليات، هر شخص حقيقي و حقوقي ايراني نسبت به كليه درآمدهايي كه در ايران يا خارج از ايران تحصيل مي كند، مشمول پرداخت ماليات مي باشد.

حسابرسان مالياتي و بازرسان قانوني گزارشات مربوطه را تنظيم و ضميمه  اظهارنامه مالياتي  كرده و حداكثر ظرف سه ماه از تاريخ انقضاي مهلت تسليم اظهارنامه، تسليم اداره امور مالياتي مربوط نموده باشد.

مشاوره مالي همراه با مشاوره مالياتي دريافت كنيد

مشاوره مالي محاسب فكور با كادري مجرب ، متشكل از كارشناسان ارشد مالياتي بازنشسته سازمان امورمالياتي كشور و نيز كارشناسان ارشد حسابداري مالياتي و حقوقي پاسخگوي سوالات شما در زمينه ماليات و امور وابسته به آن ميباشد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.